olgaruwe.reismee.nl

NSHS Homecoming Dance!

Hee iedereen,

Gisteren was ik dus naar de homecoming dance van northside high school geweest, met Skyla en een paar exchange students van northside. Op het laatste moment besloten we dat ik ook een date moest hebben, en ging Alex mee haha.

We begonnen bij Skyla's huis, om foto's te maken (deze kan je vinden in de foto map homecoming). Dit duurde best lang, maar het was erg gezellig en een belangrijk deel van homecoming! Hierna gingen we eten (het was al 7 uur en de dance begon om 8 uur, dus we waren een beetje laat haha). We gingen eten bij Cheddar's en pas om half 8 konden we beginnen met eten omdat we met zo'n grote groep waren. Het was zoals altijd weer erg lekker en rond half 9 gingen we dan eindelijk naar northside high school toe.

Toen we binnenkwamen had ik weer meteen zo'n "ik zit in de film" gevoel. Alle decoraties en iedereen in mooie jurken, wauw! Het feest zelf was niet zo heel speciaal, het was gewoon dansen op radio muziek. Alex en ik waren de meeste tijd tango aan het dansen haha, een poging tot. Het was een hele leuke avond, en uiteindelijk zijn we rond half 11 weer vertrokken.

We gingen naar een afterparty bij een van de exchange students thuis. We begonnen met s'mores maken (dit was mijn eerste keer!) en het was super lekker hihi. (S'mores zijn een soort crackers met gesmolten marshmallows en gesmolten chocolade en dan weer een cracker bovenop. Het is echt moeilijk om te eten, en mijn hele gezicht zat ook onder de marshmallow en chocolade hahaha). Hierna was het plan om te gaan zwemmen, maar het water was echt heel erg koud dus uiteindelijk zijn alleen Skyla en Carlos (een exchange student uit Colombia) erin geweest.

Omdat er zoveel exchange students waren, moesten we natuurlijk onze culturen uitwisselen. Dit deden we door te dansen haha. Carlos en Michelle (een meisje uit Ecuador) begonnen salsa te dansen en het iedereen te leren. Uiteindelijk heb ik ook nog een paar keer met Carlos Bachata en Merengue gedanst, super leuk dus! Helaas dansten zij salsa heel anders dan ik gewend ben, dus dat heb ik niet echt veel kunnen doen haha.

Na een aantal uur te hebben gedanst, werden we om 2 uur opgehaald om naar huis te gaan. Het was een super leuke avond en een echte american experience!

Xxx Olga

Reacties

Reacties

Els Driesens

Hoi Olga,
Leuk om je blogs te volgen en je ziet er prachtig uit in die jurk....ook fijn om te horen dat je je er helemaal doorheen slaat...niet opgeven en ik weet zeker dat het super leuk wordt daar in het verre Amerika...groetjes en tot het volgende verhaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active