olgaruwe.reismee.nl

I'm so excited!!!

YES! IK BEN GESLAAGD!


Vandaag kreeg ik het geweldige nieuws dat ik na 5 jaar havo geslaagd ben! Ik moet nog wel even kunst algemeen herprofileren, want ik heb nu geen 7,0 gemiddeld waardoor ik dus niet naar vwo kan na Amerika.


Maaaar, ik heb er zooo veel zin in! Het komt echt steeds dichterbij en ik heb er steeds meer zin in! Ook wordt het wel steeds moeilijker, ik besef steeds meer dat ik mijn familie, vrienden en mijn vriendje 10 maanden moet achterlaten... Daar staat natuurlijk tegenover dat ik in 10 maanden super veel ervaring opdoe!


Nog maar 48 dagen tot ik vertrek en nog maar 51 dagen tot ik The Gills ontmoet. Dit lijkt lang, maar NEE het vliegt voorbij! Zaterdag heb ik een informatiebijeenkomst van Travel Active in Hilversum en daar hoor ik de laatste informatie. Daarna moet ik alleen nog mijn visum ophalen en dan bye bye Netherlands, helleuw America!


Dan nog een kleine update over mijn gastgezin. De kalender voor dit jaar is bekend! We hebben suuuper veel vakantie (YAY), waardoor we ook veel trips kunnen gaan maken! Zo gaan we met Halloween naar Six Flags, met Thanksgiving komt familie naar ons, met Christmas gaan we naar Ohio, met Winter break op een CRUISE NAAR DE BAHAMAS, ik ga nog ergens naar Church Camp, Dragoncon en Wizardcon, met Spring Break naar Disney & Universals Orlando, nog ooit naar Panama City, Florida en een aantal keer naar Atlanta! Yep, veel te doen dus! Ik ga me niet vervelen! Ook heeft Kim (gastmoeder) me net even medegedeeld dat ik door mijn cijfers waarschijnlijk een paar AP classes krijg (dit zijn vakken op college niveau) en dat ik waarschijnlijk een Senior word! yay!


Nou ik kan echt niet meer wachten! I\'ll keep y\'all posted!

Liefs, Olga

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active