olgaruwe.reismee.nl

99 days to go!

Hello everyone,


Jaa aan de titel te zien, nog maar 99 dagen!! Ik weet nog dat ik bij natuurkunde zat en mijn eerste countdown startte, op 298 dagen. Wauw de tijd is snel gegaan!


Het is waarschijnlijk nog 99 dagen, maar dit is nog niet officieel. Ik moet namelijk nog wachten op mijn officiele vertrekdatum, die waarschijnlijk ergens deze week pas komt :( Jaa pas, want ik zit al meer dan 3 maanden op die mail te wachten!


Anyway, ondertussen heb ik mijn laatste toetsweek weer gehad en mijn cijfers zijn redelijk. Ik wil na mijn High School jaar nog naar VWO gaan, en daar heb ik helaas een 7,0 gemiddeld voor nodig. Dit is nu een 6,85 dus dat wordt nog even diehard leren voor de eindexamens! Mijn cijferlijst tot nu toe bestaat in ieder geval uit: twee zessen, twee achten en voor de rest zevens (afgerond dan). Dus hopelijk vallen de examens mee en haal ik die 7 gemiddeld!


Qua gastgezin is er ook niet echt een update. Alleen zou ik afeglopen vrijdag mijn pakketje moeten hebben gekregen, alleen natuurlijk kwam deze weer niet op tijd. Het vorige pakketje was in New York kwijtgeraakt, nu maar hopen dat deze wel aankomt (ookal is het nu al te laat)! Het is in ieder geval al in Nederland, sinds vanochtend, maar ik hoor overal dat het nog erg lang kan duren...


Verder heb ik nog een paar keer met Alie gegamed en we kunnen het supergoed vinden samen! Het lijkt echt alsof we echt zusjes zijn, met precies dezelfde karaktereigenschappen :)


Ik schrijf weer bij een update, want die zijn er nu niet veel haha. Oh 14 juni is er een bijeenkomst van Travel Active! Daarna zal ik waarschijnlijk wel weer schrijven, aangezien ik dan ook examenuitslag heb! Spannend!


Liefs,


Olga

Dare to Dream


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active