olgaruwe.reismee.nl

Weer een stapje dichterbij het wachten!

Hallo lezers!


Vandaag kreeg ik het verassende bericht dat mijn pakket is verzonden naar Amerika!! Ik had dit totaal niet verwacht, omdat telkens als ik een mail sturen hoe het ging met mijn pakket, ze antwoordden met \'we zijn druk bezig met alle pakketten en houden je op de hoogte\'.


Jezus ik ben blij!! Na 6,5 weken wachten op dit bericht, kwam nu eindelijk de verlossing! Maar nu moet ik weer gaan wachten. Het duurt gemiddeld 4 weken voordat je geaccepteerd word, maar ze zeiden ook dat het ongeveer 4 weken duurt voor het pakket zou worden opgestuurd, dus ik ben benieuwd....


Verder heb ik ook nog mijn eerste stap richting mijn eindexamencijferlijst gezet; ik heb mijn eerste schoolexamenweek gehad! Deze viel (ondanks een paar slechte cijfers) heel erg mee en ik hoop dat het zo de rest van het jaar ook gaat!


Ik hoop natuurlijk snel op acceptatie en ik hou jullie op de hoogte!

Xxx Olga

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active