olgaruwe.reismee.nl

Aanmeldingspakket & intervieuwbijeenkomst

Hallo iedereen,


Ben ik weer! Ik kom net terug uit Arnhem, waar ik een drie uur durende intervieuwbijeenkomst heb gehad. Hier moest ik een engelse luistertest maken, een leestest en ik kreeg een intervieuw. Dat terwijl mijn ouders 3 uur lang informatie over het programma kregen. Het ging allemaal goed, en de testen waren suuuuper makkelijk! Ik had van tevoren al gehoord dat het makkelijk zou zijn, maar zo makkelijk had ik het echt niet verwacht! Ook heb ik een regio moeten kiezen, maar omdat ik twijfelde tussen 2 staten, werden het die 2 staten haha. Ik heb als voorkeur gekozen: Colorado en New Jersey (en nee, niet door Jersey Shore). Ook heb ik een hele groep meiden ontmoet. Nee, geen jongens erbij haha. En als laatste heb ik nog wat dingen te horen gekregen die mis waren met mijn aanmeldingspakket.

Dit kreeg ik trouwens niet opgestuurd, ik kreeg het via de mail. Vanaf dit jaar werd alles online gedaan, heel raar. Maarja, het is dus serieus een super groot pakket en ik ben er nog steeds niet mee klaar! Ik ben er nu al ongeveer 2 maanden mee bezig, maar ik moet steeds overal op wachten of ik vergeet dingen. Heel irritant. Dit gaat nog wel even duren dus. Maar ik ga ervoor zorgen dat ik zeker voor november alles heb opgestuurd!

Dus waarschijnlijk horen jullie tot november weer niks van me, haha.

Liefs, Olga :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active