olgaruwe.reismee.nl

The beginning is here!

Hallo iedereen,


Welkom op mijn reislog allereerst! Hier ga ik de komende (ongeveer) 2 jaar dingen op bijhouden over mijn reis naar Amerika.


Het begon allemaal een jaar geleden ongeveer, met win een jaar High School. Ik heb niet meegedaan aan de wedstrijd, maar ik vond het wel heel gaaf en wilde het natuurlijk ook. Ik ben toen van alles gaan opzoeken over de prijs en wanneer het zou gaan enzo, maar ik heb het uiteindelijk toch een beetje verwaarloosd. Tot 2 maanden geleden.


Ik zat te kijken naar studies die ik misschien zou willen gaan doen, en kwam uit op de site van travel active. Na nog meer zoeken naar mogelijkheden ben ik naar mijn ouders gestapt, en zij zeiden: doen! Daarna ben ik naar een infoavond geweest en meteen wist ik het zeker, ik wilde naar Amerika!


Een paar dagen later heb ik me aangemeld, en kreeg ik een brief thuisgestuurd dat ze in de zomer van 2013 (deze zomer dus) het uitgebreide aanmeldingspakket zouden sturen.


Op dit moment zit ik in Frankrijk, maar nog steeds wacht ik elke seconde ongeduldig af tot ik weer een mail ontvang.


Ik weet dat mij een superleuke tijd tegemoet gaat komen, en bij updates schrijf ik weer!


Love,


Olga

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active