olgaruwe.reismee.nl

Bye Gills...

Hallo iedereen!

Het is weer een hele tijd geleden dat ik heb geschreven, en er is super veel gebeurd in de tussentijd. Op school zijn er allemaal leuke dingen gebeurd, maar meer dingen die voor de toekomst leuk zijn, maar zoals aan de titel te zien is die toekomst er niet meer.

Het liep niet zo lekker met mijn gastmoeder de laatste tijd, en dit werd steeds erger. Ik wil niet erg in detail gaan voor de privacy naar mijn gastgezin toe, maar als iemand ooit vragen heeft erover, kan je altijd een mail sturen op bolletje-126@live.nl of mij toevoegen op facebook. Ik vond het heel fijn om te praten met mensen die een ander gezin hebben gekregen, dus ik kan begrijpen dat toekomstige Amerika gangers dat ook vinden haha.

Ik zit nu in ieder geval bij een tijdelijk gezin, een oude vrouw en oude man met een dochter van rond de 40 die nog thuis woont. Ik blijf hier ongeveer twee weken heb ik gehoord, tot er een nieuw gezin voor me is gevonden. Ik zal ook niet naar school gaan even, omdat de school in dit district al het maximaal aantal exchange students op school heeft aangenomen. Het is hier best gezellig en het voelt alsof ik bij mijn oma thuis ben. Ze praten veel met me en laten me vooral veel eten proberen haha, dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg ;)

Het is wel jammer dat ik van PCHS afscheid heb moeten nemen, ik was er net aan gewend, maar als het aan mij lag zou ik er niet meer terug willen, om de reden dat ik dan mijn gastzusje ook nog heel veel zou gaan zien. Het afscheid was niet heel leuk, en ik heb het er erg moeiljk mee op dit moment. Gelukkig wil mijn nieuwe tijdelijke gezin me veel steunen en proberen me veel bezig te houden :)

Dit wordt niet zo'n lange blog, omdat ik niet zo veel te vertellen heb. Over school wil ik het liever niet hebben, omdat dat vooral leuke dingen waren en ik die misschien niet meer terug krijg, dus dat is niet heel fijn om het er over te hebben.

Nou, als iemand er meer over wil weten, kan je hier reageren of een mail sturen, of een berichtje via facebook!

Xxx Olga

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active