olgaruwe.reismee.nl

One Week Left

Wauw de tijd gaat snel! Nog maar 1 week!

De afgelopen maanden zijn zoooo snel gegaan! Maar nu, de laatste paar weken, lijkt de tijd echt eeuwig te duren. Dit komt waarschijnlijk doordat al mijn vrienden op vakantie zijn en ik ze dus niet meer zie, en verder een beetje niks doe de hele dag, maar het komt ook doordat ik echt niet meer kan wachten! Ik heb er zó veel zin in! Natuurlijk is het ook super spannend en ben ik hartstikke zenuwachtig, maar ik heb er zó lang op gewacht, en nu gaat het eindelijk gebeuren!

In mijn hoofd spelen zich allerlei scenario's af nu. Van fantastisch, naar het slechtste wat er kan gebeuren. Waarschijnlijk zit de werkelijkheid er een beetje tussenin, maar ik hou van nadenken en fantaseren over wat er allemaal kan gebeuren. En er zijn genoeg mogelijkheden.

Op dit moment zit ik volop af te tellen naar 2 augustus (nog 7 dagen), maarja dit doe ik al een jaar haha.

Wat ik nog wilde meegeven aan jullie, is dat ik super blij ben dat ik al van bijna al mijn vrienden afscheid heb moeten nemen. Het is veel makkelijker om omstebeurt afscheid te nemen van mensen dan allemaal tegelijk, denk ik. Ik besef het zo ook veel minder en ben er al een beetje aan gewend dat ik ze niet meer elke dag kan zien. Op het vliegveld zal ik afscheid gaan nemen van mijn ouders en mijn vriend, wat dus ook erg lastig gaat worden, denk ik.

Ook is er een fun event upcoming! Mijn gastzusje Alie is namelijk 3 augustus jarig, de dag nadat ik aankom! Omdat mijn gastmoeder, Kim, het een beetje kort op mijn aankomst vond is het verjaardagsfeest verzet naar 2 weken later, maar toch gaan we iets leuks doen deze zondag! (Waarschijnlijk naar Dairy Queen, want daar praten ze altijd over haha).

Oke, zoals jullie zien heb ik er onwijs veel zin in en zeker omdat iedereen langzaam aan het vertrekken is komt het steeds dichterbij en word ik steeds meer nieuwsgierig en excited!

Keep your dreams alive!

Xxx Olga

Reacties

Reacties

Karianne

Hoi Olga! Leuk om dit zo even te lezen. Ik ga zelf volgend jaar naar amerika voor het zelfde programma dat jij gaat doen, maar ik dacht dat er nog een 3 daagse new york oriëntatie was voor je naar je gast gezin gaat? Anywho.... Ik zal zeker verder lezen op je blog hoe je het daar gaat vinden en wat je gaat meemaken.
Groetjes,
Karianne
(Je kent me niet btw.. Haha)

Olga

Hey Karianne,

Super leuk dat je dit ook gaat doen!
Normaal heb je inderdaad de New York orientatie, maar ik heb een blessure aan mijn enkels waardoor ik niet lang/ver kan lopen, dus gaat het voor mij niet door. Ook als je school eerder begint en je dus eerder moet vertrekken heb je geen new york orientatie.

Leuk dat je mijn verhalen gaat volgen! :)

Groetjes, Olga

Karianne

Ooohh! Oke ik snap het! Wel jammer, het lijkt me toch supper leuk om new york gezien te hebben, maar ja. :) bedankt voor de reactie overigens!

Groetjes,
Karianne

jessica

Hoi Olga,
Je kent me niet maar ik wil je blog aankomend jaar gaan volgen omdat onze dochter volgend jaar ook gaat. Karianne heeft de vraag die ik ook had al gesteld dus dat is mooi. Als we meer vragen hebben dan zal ik ze stellen en zo niet dan ga ik je avonturen gewoon lekker volgen. Ik wens je heeeeel veel plezier en kracht (want dat zal je best ook van tijd tot tijd nodig hebben denk ik) aankomend jaar.
Groeten,
Jessica

Olga

Hey Jessica,

Super leuk dat je mijn verhalen wil volgen en dat je dochter ook gaat! Jullie mogen me ook toevoegen op Facebook als je wilt. Ik heet Olga Ruwe. Verder ben ik blij om vragen te beantwoorden, dat vond ik zelf ook super fijn, om van tevoren zo iemand te hebben :)
Heel erg bedankt! Zal het idd nodig hebben haha

Groetjes, Olga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active